Publicēts 15. februārī, 2008.
„flyLAL-Lithuanian Airlines” vēstulē aicinājusi „airBaltic” vadību samazināt aviobiļešu cenas.
Aizvakar uzņēmuma „airBaltic” vadītājs Bertolts Martins Fliks saņēma „flyLAL Group” ģenerāldirektora Lina Dovīdena (Linas Dovydėnas) vēstuli, kurā Latvijas uzņēmums tiek aicināts ņemt vērā situāciju tirgū un, sekojot „flyLAL-Lithuanian Airlines” piemēram, samazināt aviobiļešu cenas.
„flyLAL Group” ģenerāldirektors Lins Dovīdens vēstulē uzsver, ka, viņaprāt, konkurence tirgū ir ļoti izdevīga klientiem, valstīm un aviācijas attīstībai.
„Ar šo vēstuli es vēlos pievērst Jūsu uzmanību kādam svarīgam aspektam. Analizējot tirgū pieejamos cenu piedāvājumus, mēs ievērojām, ka „airBaltic” cenas vieniem un tiem pašiem lidojumu maršrutiem noteiktos gadījumos no Rīgas ir augstākas nekā no Viļņas. Turklāt visos gadījumos tās ir augstākas nekā „flyLAL-Lithuanian Airlines” cenas,” vēstulē uzsver „flyLAL Group” ģenerāldirektors.
Manuprāt, šis ir ļoti nekaunīgs lietuviešu PR gājiens. Tālāk šķiet vairs nav kur iet. Iedomāsimies, vai tas būtu iespējams, ka Pepsi Co. vadītājs sūtītu vēstuli Coca-Cola vadītājam ar līdzīgu priekšlikumu?
Avots: Roma Stonkute, "PR Service" Lietuva.