Publicēts 13. novembrī, 2009.
Šodien mobilais operators Bite izplatījis preses relīzi, kurā izskatās, ka tiek nepatiesi apmelots cits mobilo sakaru pakalpojumu sniedzējs - LMT. Lūk, ko raksta Bite...
"Telekomunikāciju uzņēmumā Bite Latvija vienas nedēļas laikā vērsušies uzņēmumi – LMT klienti, kas saskārušies ar nelikumīgu LMT rīcību šo uzņēmumu mobilā operatora nomaiņas procesā, ......... [kas] radījis būtiskus finansiālos un morālos zaudējumus šiem uzņēmumiem."
Preses relīzē citēti klienti, kuru numuri dēļ savlaicīgi neapmaksāta rēķina atslēgti. Tad rodas jautājums - vai Bites klientiem par pakalpojumiem nav jāmaksā? Vai Bite klientiem pakalpojumus sniedz par brīvu un neapmaksāšanas gadījumā neatslēdz? Bite nodarbojas ar labdarību un nav biznesa struktūra?
"„Piesakoties mobilā operatora nomaiņai uz Biti, saņēmām no LMT rēķinu [........] vēlāk, bet, pat nesagaidot mūsu maksājumu, LMT ne tikai atslēdza ienākošos un izejošos zvanus [............] nevaram atgūt savus mobilo tālruņu numurus. Zvanot uz mūsu tālruņiem dzirdamais „Šāds numurs neeksistē” ir graujošs uzņēmuma reputācijai laikā, kad valstī valda krīze. Galu galā šos numurus izmantojām arī privātām vajadzībām – tagad jau divas nedēļas mūs neviens nevar sazvanīt uz numuriem [.........]” stāsta Levadija Holding finanšu direktore Ilze Skujiņa."
Visa Bites relīze ir pārsātināta ar tādiem epitetiem, kā "LMT ... šantažējot klientus", "radot būtiskus traucējumus darba veikšanā", "krīze" utt. Tā sacīt, ja nevaram konkurēt ar sakaru kvalitāti, tad vismaz piesaistām sabiedrības uzmanību taisot skaļu un lētu traci.